Amager Osteopat - Osteopati Amager​

​Aarhus Osteopati tilbyder effektiv osteopati og osteopat manuel behandling til patienter der bor i Amager København og omegn fra vores afdeling i København. Derudover tilbyder vi osteopati, fysioterapi, kranio sakral terapi og massage m.m.

Osteopati - Osteopat Amager

For patienter der kommer fra Amager København så kan de finde vores adresse her: Amagerbrogade 114, 1 sal, 2300 København S.

Læs mere om vores osteopati afdeling i København her.

Læs mere om Aarhus Osteopati København - Amager afdeling på google business​ her.

Aarhus Osteopati København - Amager praktiske forhold

Tidsbestilling til Aarhus Osteopati København - Amager

Tidsbestilling kan foregå via online booking, via mail info@aarhusosteopati.dk eller via tlf bestilling 29848558. Venligst oplys at bestillingen er til vores afdeling i København, Amager.

Medbring til behandlingen

Til behandlingen bedes du medbringe et håndklæde eller et lagen som du skal ligge på briksen under behandlingen. ​

Transport til klinikken på Amager

Metro: Klinikken ligger 400 meter fra Amagerbro (M) Linjer M1 og M2.

Bus: 5C, 250S Køre lige til døren, stå af ved øresundvej. Bus 77 stå af ved Englandsvej (100 meter fra klinikken)

Parkering​ omkring klinikken på Amager

​Parkering: Bagved ejendommen på Shetlandsgade 3 (ved Lidl) er der 1 time gratis parkering.

I gaderne omkring og bag klinikken er der betalingsparkering, med en større p-plads på Shetlandsgade.

På Englandsvej / Øresundsvej er der gratis gadeparkering.

Ved ankomst​ til Aarhus Osteopati København på Amager

​Klinikken er at finde på adressen Amagerbrogade 114, 1. sal, 2300 København S (Amager). Når du er inde på klinikken sidder du dig i venteværelset inden din behandler kalder på dig.

Handikapforhold og Toilet

Til klinikken er der ikke elevator. Der er gode toiletforhold på klinikken. ​

Betaling

Der afregnes efter hver afsluttet behandling med Dankort eller MobilePay.

Medarbejdere Aarhus Osteopati København - Amager​

Bestil tid her

Jens Gram - Osteopat D.O.M.R.O.DK, Autoriseret Fysioterapeut B.Sc (AMAGER afdeling)

​​​Jens er medejer af Aarhus Osteopati København. Jens er engageret behandler med stort drive for personlig og faglig selvudvikling. Jens har stor viden og erfaring indenfor alle områder i skelettet, fordøjelsen, nervesystemet m.m. men Jens har især specialuddannelse og interesse indenfor bækkenet og lidelser der vedrører bækkenet. Jens arrangerer sig meget i Bækkenforeningens arbejde, hvor han bl.a. fungerer som skribent. Derudover underviser Jens i bækkenet og bækkenet´s sygdomslære på sygeplejeskolen i Esbjerg Du kan læse mere om Jens her.

Pris: 900 DKK (ca. 30 min).

Bestil tid her

Andreas Futtrup - Master of Science i Osteopati, Autoriseret Osteopat D.O.M.R.O.DK., Autoriseret Fysioterapeut B.Sc (AMAGER afdeling)

​Andreas er ansat i Aarhus Osteopati København - Amager afdeling. Andreas er en dygtig osteopat med stor livserfaring. Andreas har i hans fritid og tidligere karriere prøvet lidt af hvert. Andreas er imødekommende og har en stor empati som han bruger i hans arbejde som osteopat. Andreas behandler forskellige former for problemstillinger og skader hos voksne såvel som babyer. Du kan læse mere om Andreas her.

Pris: 750 DKK (ca. 45 min).

Bestil tid her

Morten Kruse - Master of Science i Osteopati, Autoriseret Fysioterapeut B.Sc (AMAGER afdeling)

​Morten er ansat i Aarhus Osteopati København - Amager afdeling. Morten beskæftiger sig med en bred vifte af problemstillinger inkl. mave-tarm lidelser, ryg- og nakkelidelser såvel som hovedpine og migræne m.m. Morten er meget engageret og ambitiøs behandler og Morten bruger hans fritid til at uddanne og dygtiggøre andre behandlere via diverse kurser. Du kan læse mere om Morten her.

Pris: 750 DKK (ca 45 min).

Bestil tid her

Emil Schouw - Osteopat D.O.M.R.O.DK., Autoriseret Fysioterapeut B.Sc, Functionel Medicine Practitioner (AMAGER afdeling)

​Emil er ansat i Aarhus Osteopati København - Amager afdeling. Emil er en rutineret behandler der beskæftiger sig med en bred vifte af behandlingsformer herunder osteopati, fysioterapi og functional medicine. Emil behandler alle typer problemstillinger og han har en fysiologisk tilgang til behandlingsforløbet. Emil sammen med Morten beskæftiger sig også med undervisning og dygtiggørelse af andre behandlere. Du kan læse mere om Emil her.

Pris: 850 DKK (ca. 40-60 min).

Functional Medicine Pris: 1150 DKK (ca. 60-90 min).

Bestil tid her

Mette Nordly Pedersen - Mastergrad i Osteopati, Autoriseret Osteopat D.O.M.R.O.DK., Autoriseret Fysioterapeut B.Sc (AMAGER afdeling)

​Mette er uddannet osteopat og ansat i Aarhus Osteopati København - Amager afdeling. Mette er en dygtig ung behandler der har tidligere arbejdet på osteopati klinik. Mette omsorgsfuld, detaljeret og kompetent osteopat som tager sig af problemstillinger som irritabel tyktarm, hofte- og lyskesmerter, piskesmæld, baby gener (kolik, sutteteknik, gråd, søvnproblemer m.m.) Du kan læse mere om Mette her.

Pris: 750 DKK (ca. 45 min).

Bestil tid her

Mikas Lander - Osteopat D.O.M.R.O.DK., Autoriseret Fysioterapeut B.Sc (AMAGER afdeling)

Mikas er uddannet osteopat fra ESO studiet i København og ansat i Aarhus Osteopati København - Amager afdeling. Mikas er en ambitiøs og omhyggelig fysioterapeut og osteopat. Mikas går op i at enhver patient bliver undersøgt og behandlet individuelt og holistisk. Mikas har særlige interesser i nakkesmerter, hovedpine, piskesmæld, mave-tarm gener, knæ m.m. Du kan læse mere om Mikas her.

Pris: 700 DKK (ca. 45 min).

Bestil tid her

Christian Sørensen - Mastergrad stud i Osteopati, Autoriseret Fysioterapeut B.Sc (AMAGER afdeling)

Christian er ansat i Aarhus Osteopati København - Amager afdeling. Christian er en ung og engageret behandler der brænder for osteopati. Inden Christians start i Aarhus Osteopati KØBENHAVN startede Christian hans egen fysioterapi klinik i København. Du kan læse mere om Christian her.

Pris: 500 DKK (ca. 45 min).

​​​

Bestil tid her

Hvilke lidelser og gener behandler Aarhus Osteopati København - Amager ?

Aarhus Osteopati København - Amager afdelingen behandler blandt andet følgende lidelser

Behandling af nakkesmerter og gener i og omkring kraniet Amager

Behandling af brystkasse og brystryg Amager

• Fascetledssyndrom i bryst og brystryg